Pantaloni de sezon!

Astazi suntem in 8 Noiembrie 2015, zi sfanta cand ii sarbatorim pe Sfintii Mihail si Gavriil, nu e ziua mea onomastica si nici in familie nu am sarbatoriti insa simt ca a venit momentul sa-mi fac mie un cadou, pentru ca merit si pentru ca am nevoie de pantaloni noi in garderoba.

De dimineata m-am suparat foarte tare, am slabit in ultima vreme si ce am eu prin garderoba nu-mi mai vine bine asa ca am mare nevoie de noutati in dressing.

Am o placere deosebita sa-mi fac cumparaturile online si de data aceasta am procedat la fel. Am deschis pc-ul, am cautat cateva ore pana sa gasesc ceva sa-mi placa dar pana la urma cred ca am gasit ceea ce am eu nevoie.

Ma declar o femeie mai clasica , imi place sa fiu discreta, finuta dar totodata eleganta si de aceea poate alegerea pantalonilor perfecti poate sa devina dificila.

Nu si atunci cand ajungi la locul potrivit si ajungi la concluzia ca ai de unde alege si ca acel produs este cel care ti se potriveste.

Eu am gasit ce cautam la LenjeriaMea asa cum spune si motto-ul site-ului am gasit „Numai surprize placute!”.

Sa nu va mai tin in suspans.Am ales aceste perechi de pantaloni.

Pantalon LOOKat 83174 by LOOKAT

Pantalon lung SD-109 by AVARO

Eu sunt foarte multumita de alegerile mele,am adaugat produsele in cos si acum astept cumintica comanda.

Tu ce cadou iti faci cu ocazia Sf Mihail si Gavriil?

Eu sunt de parere ca nu iti trebuie o anumita sarbatoare ca sa iti faci un cadou asa ca va urez Spor la cumparaturi!

Lasă un comentariu