Parfumul Avon Perceive Oasis

Se poate spune despre mine ca sunt o mare fana a parfumurilor insa nu orice fel de parfum ma incanta. Atunci cand aleg un parfum am mare grija sa aleg un parfum care ma reprezinta care ma face sa ma simt bine in pielea mea. Marea majoritatea parfumurilor pe care le detin si sincer sunt foarte multe,fac parte din categoria parfumurilor florale. Pur si simplu ador florile si poate din acest motiv doresc sa le port cu mine mereu.

Mirosul unui parfum bun pe pielea mea imi da de fiecare data acea stare de bine, de fericire, de prospetime. Nu exista zi in care sa nu mi rasfat simturile cu mirosul unui parfum bun.

De-a lungul timpului am tot cautat acel parfum special care sa ma faca sa nu-l mai inlocuiesc si sa ii raman fidela mereu insa din nefericire nu l-am gasit, pur si simplu nu ma pot opri la unul singur. Asta nu inseamna ca parfumurile pe care le am deja acasa nu imi plac, dimpotriva, le ador si nu voi renunta la niciunul dintre ele cel putin nu inca insa imi place sa incerc si parfumurile noi care imi fac cu ochiul. Ultimul parfum pe care l-am achizitionat de la Aoro.ro si pe care l-am adaugat in colectia mea de parfumuri a fost Parfum Avon  Perceive Oasis.

Parfum Avon Perceive Oasis

De ce l-am achizitionat?

In primul rand m-au atras ingredientele din care este facut ca si nota de varf contine frunza de violeta, nota de mijloc  bujor si ca nota de baza mosc alb.

Ati ghicit este un alt parfum floral de dama,exact ce-mi place mie.

In al doilea rand este un parfum nou lansat de Avon in anul 2015 si fiind curioasa din fire abia asteptam sa-l incerc, noroc ca la Aoro livrarea se face in timp record si nu am asteptat foarte mult timp dupa el.

Un alt criteriu pentru care l-am ales a fost pretul extraordinar de bun pentru o apa de parfum, 44 de lei este un pret foarte avantajos.

Ce mi-a mai placut la acest parfum nou aparut a fost sticluta deosebita a parfumului Perceive Oasis. Forma deosebita cat si culoarea roz care de altfel este una din culorile mele preferate mi-au facut cu ochiul si m-au indemnat sa-l cumpar.

Avon Perceive Oasis

Am avut incredere sa incerc acest parfum si pentru ca din colectia mea de parfumuri face parte si vechiul si celebrul parfum de la Avon Perceive pe care l-am descoperit cu ani in urma si pe care il folosesc si acum in mod uzual.

Din aceste considerente am indraznit sa comand la Aoro parfumul Perceive Oasis. Sincera sa fiu am ramas placut impresionata de preturile foarte bune la toata gama Avon de pe site-ul Aoro, mult mai mici decat le stiam eu in general.

Am primit parfumul Perceive Oasis si vreau sa va spun ca sunt super incantata de calitatea acestuia. Este un parfum persistent, floral care imi place foarte mult, il folosesc zilnic cu placere si a trecut deja in topul preferintelor mele in materie de parfumuri, pur si simplu il ador.

A reusit sa ma incante inca de la primele pulverizari, sotul meu cat si familia mi-au facut complimente ca miros foarte bine si pe strada am vazut ca am reusit sa intorc cateva capete, unii prieteni  chiar m-au si intrebat de parfum folosesc pentru ca le-a placut foarte mult cum miros.

Consider ca Perceive Oasis este un parfum foarte bun care trebuie incercat cu incredere si folosit in mod uzual la orice ocazie, il recomand cu drag tuturor femeilor care iubesc parfumurile florale.

Lasă un răspuns

