Trece timpul ca nebunu’

Salutare,

Astazi am devenit putin melancolica. Simt cum anii se duc si vad pe corpul meu modificari aduse de varsta, parul a albit, ridurile au inceput sa isi faca tot mai des simtita prezenta si parca nicio crema din lume nu isi mai face treaba, kilogramele in plus sunt si ele prezenta si nicio dieta nu mai are efectul scontat.

Nu imi pare rau pentru ce am trait pana acum, chiar sunt mandra de ce am realizat, insa parca trece timpul ca nebunu’, prea repede, prea dur si ma simt neputincioasa in fata lui, parca as vrea sa il opresc putin, sa pot sa profit mai mult de clipele frumoase alaturi de cei dragi, sa ii imbratisez mai des, sa le spun cat de mult ii iubesc.

Se zice ca niciodata nu este prea tarziu sa faci anumite lucruri insa parerea mea sincera este ca toate trebuiesc facute la timpul si la locul potrivit. Avem o singura viata, visurile noastre, o soarta si trebuie sa avem mare grija ce ne dorim, ce facem, cum facem si cu cine cavi toate aceste lucruri fac parte din viata noastra de zi cu zi.

Traiti-va viata, e doar una si s-ar putea ca a doua sansa sa nu apara prea curand sau poate niciodata!

 

Lasă un răspuns

