Cadou de nunta

A sosit si ziua cea mare cand cea mai frumoasa si cuminte nepotica a hotarat sa si uneasca destinele cu alesul inimii ei. Sunt foarte fericita ca am avut ocazia sa il cunosc pe baiat si ca mi-a lasat o impresie foarte buna la prima vedere. Pare ca se iubesc enorm si pentru acest lucru ma bucur foarte mult pentru ei. Deja incep sa devin melancolica imi amintesc de nunta noastra care parca a fost acum un secol ca tare repede mai trece timpul.

Acum sunt in cautare de cadou pentru tinerii casatoriti si sunt putin in dilema ca nu stiu ce sa le cumpar .Nu as vrea totusi sa le cumpar ce le ia toata lumea adica lenjerii, paturi, pilote, cesti sau farfurii asa ca ma gandesc la altceva mai valoros si mai folositor.

Am stat cateva ore pe ganduri si tot nu am reusit sa ma decid asa ca am de gand sa ma intalnesc cu nepotica si sa o trag putin de limba ca sa aflu de ce anume are nevoie ca sa pot sa ii fac eu bucuria de a primi ce isi doreste ca dar de nunta de la mine. Am aflat de la ea ca si-au renovat apartamentul in care se vor muta dupa nunta ca au reusit sa il mobileze partial si ca acum au nevoie de un mobiler baie care sa se potriveasca la fix cu gresia si cu faianta din baie.

untitled

Da ….sigur….un mobilier pentru baie cum de nu m-am gandit pana atunci? Pare un cadou foarte inspirat pentru munta! De fiecare data cand il va vedea isi va aduce aminte de mine! Asa ca i-am propus nepoatei mele sa ma lase pe mine sa le daruiesc mobilierul care ii place. Am gasit ceva frumos la un magazin online asa ca nu am mai stat pe ganduri si i-am cumparat cel mai inspirat cadou de nunta…..mobilier pentru baie frumos si de cea mai buna calitate!

Lasă un răspuns

