Un vis frumos

Aseara am avut un vis extraordinar de frumos. Am visat ca era gata proiectul si avizele pentru casa visurilor noastre si discutam cu o firma specializata despre pretul constructiei, timp de executare cat si despre materialele de constructii necesare pentru inceperea imediata a lucrarilor.

Doamne cat de real parea totul, eram atat de fericita caci mi se indeplinea cel mai arzator si totodata greu de indeplinit vis al meu. Conform visului aveam sa renunt pentru totdeauna la viata la bloc, la vecinii mei galagiosi si curiosi. In mai putin de jumatate de an aveam sa ma mut in casa noua la cheie, moderna si spatioasa.

In sfarsit renuntam la apartamentul micut in favoarea unei case cu 5 camere cu terasa si mansarda. Iar gradinita de flori din fata casei arata atat de frumos. Flori frumoase, flori viu colorate si frumos mirositoare, flori diferite sortimente care imi faceau cu ochiul si pe care le ingrijeam cu drag. Cred ca acea gradina cu flori este de departe cea mai frumoasa din cate am vazut iar in visul meu era a mea pentru intotdeauna. Parca ii si vedeam pe copii jucandu-se in voie prin curte iar eu ii certam de zor sa aiba grija sa nu rupa florile.

652x450_136496-gradina-de-vara-ce-bulbi-de-flori-sa-alegi-si-cum-ii-plantezi-corect

A fost cel mai frumos si impresionant vis pe care l-am avut vreodata iar de dimineata cand m-am trezit si am vazut ca nu a fost nimic adevarat am fost profund dezamagita. Cu toate astea m-am decis sa caut pe internet materiale de  constructii si sa imi fac o idee despre ce costuri implica constructia unei case ca poate acest vis a fost un semn ca trebuie sa fac tot posibilul ca dorinta mea cea mai arzatoare sa devina realitate cat mai curand posibil.

Stiu ca o casa nu se poate construi singura asa ca voi face tot ce-mi sta in putinta sa fac acest frumos vis sa devina realitate intr-o buna zi!

 

 

Lasă un răspuns

