Cele mai frumoase modele de genti de dama

Gentile sunt cu siguranta cel mai important accesoriu pentru o femeie. In afara de faptul ca acestea ne ajuta in viata de zi cu zi acestea au si rolul de a completa tinuta. Ca orice femeie am cautat intotdeauna acele genti de dama perfecte, practice si in acelasi timp frumoase si delicate care sa ma reprezinte.Dupa numeroase cautari am descoperit locul perfect de unde sa achizitionez cele mai frumoase genti.

DSCN0271-300x300

Mi a placut foarte mult aceasta geanta inflorata, din piele naturala, de culaore galbena. In interior are un compartiment mare cu un buzunar cu fermoar si o alta geanta care se inchide cu fermoar. Este modelul de geanta in geanta, extrem de chic si eleganta, perfecta pentru zilele calduroase din vara ce urmeaza.

Unde gasim cele mai frumoase genti de dama?

Nu mai este un secret ca de ceva vreme optez sa-mi fac cumparaturile online. Haine, cosmetice, genti, electronice si electrocasnice, toate acestea le achizitionez din magazinele online. Am facut de curand noi achizitii interesante de genti piele de la magazinul online Dbags. Am gasit pe Dbags.ro numeroase modele de genti din piele care mai de care mai frumoase, iar preturile sunt unele accesibile.

DSCN0848-300x300

O geanta superba, de culoare alba combinata cu negru, din piele naturala, produsa in Italia. Are si bareta lunga cu care o putem purta pe umar, dar se poate purta si in mana. In interior este prevazuta cu un compartiment mare cu un buzunar in interior si se inchide cu capsa.

Am ales sa cumpar o geanta office din piele foarte bine compartimentata, incapatoare si in acelasi timp eleganta. Aceasta superba geanta pur si simplu o ador este ideala pentru serviciul meu solicitant de zi cu zi. Un model Prada extrem de elegant si frumos.

DSCN9946-300x300

Daca nu ma credeti va invit sa intrati pe link si sa va convingeti de produsele minunate pe care le gasiti aici!

Lasă un răspuns

