ACTIVA IN FIECARE ZI ALATURI DE REXONA!

Am dat curs provocarii lansate de Rexona https://www.facebook.com/RexonaRomania ” TU STII CATA MISCARE FACI IN FIECARE ZI? si vreau sa imparatesc cu voi o zi din viata mea agitata.

De ce spun agitata pentru ca asa este.

Desi nu ma mai aflu la prima tinerete , ma apropii vertiginos catre varsta pensionarii, sunt o femeie activa, zi de zi.

Chiar daca am probleme de sanatate care nu mi dau pace, am optat in urma cu 3 ani si pentru un al doilea job pe langa jobul de 8 ore pe care il am de cativa ani buni.

Situatia financiara cat si speranta ca voi reusi sa ies la pensie peste vreo 10 ani cu o pensie mai buna, m-au determinat sa iau aceasta decizie.

Si da, de 3 ani ma impart intre 2 joburi, deloc usoare, unde depun mult efort fizic .

Asa ca dimineata ma trezesc la ora 07.00 dimineata imi fac toaletarea de dimineata, imi beau cafeluta , folosesc deodorantul meu preferat Rexona MotionSense care imi asigura siguranta si prospetime pentru intreaga zi si apoi ma imbrac si plec la serviciu timp de 8 ore.

In jurul orei 16 ajung acasa, fac repede un dus, folosesc iar deodorantul meu preferat Rexona, mananc ceva pe fuga si la ora 17.00 sunt deja fresh la al doilea job, unde timp de 2 ore sunt intr-o continua miscare ca sa termin toata treaba la timp.

Dupa ora 19.00 s-ar zice ca sunt libera insa nepotelul meu Andrei, care este bucuria sufletului meu, ma asteapta cu brateel deschise sa il duc in parc, sa ne jucam , sa alergam.

Zambetul lui Andrei imi incalzeste inima, si ma face sa uit de oboseala si de probeleme acumulate in timpul zilei.

Cand ajung acasa ma ocup pe fuga de casa, de familie, mancare, curatenie si in cele din urma un bine meritat dus si un somn de voie pana de dimineata cand o iau iar de la capat.

Asa arata o zi „simpla” din viata mea, o femeie simpla si activa dar foarte ambitioasa.

Dupa cum va spuneam nu mai sunt la prima tinerete dar sunt femeie, si atunci cand vine vorba de shopping pentru care imi fac timp in week-end de cele mai multe ori, sunt foarte atenta la alegerile pe care le fac..

Orice femeie iubeste sa faca cumparaturi, si eu nu sunt o exceptie.

Am ales pentru mine noul deodorant Rexona pentru ca:

• Rexona este primul antiperspirant din lume care conține microcapsule activate de mișcare și îți asigură protecție eficientă și senzație de prospețime pe parcursul întregii zile.
• Pentru că susține un stil de viață activ, Rexona a creat MotionSense, o tehnologie inovatoare, cu microcapsule, ce se activează la fiecare mișcare.
• Cu cât faci mai multă mișcare, cu atât se eliberează mai multă prospețime. Microcapsulele cu parfum se sparg la fiecare mișcare pe care o faci, pentru ca tu să te bucuri de o senzație de prospețime îndelungată. Oricare ar fi pasiunea ta și orice ti-ai dori să realizezi, Rexona, cu tehnologia unică MotionSense, te ajută să faci faţă provocărilor fiecărei zile.

Pe mine m-a ajutat Rexona MotionSense sa fac fata cu brio activitatii zilnice, fara sa mi fie frica ca o sa transpir!

Voi cata miscare faceti in fiecare zi?

Ce parere aveti despre noul deodorant Rexona MotionSense?

2 gânduri despre &8222;ACTIVA IN FIECARE ZI ALATURI DE REXONA!&8221;

  1. Un articol foarte interesant! Uneori viata ne provoaca sa facem anumite alegeri grele, insa noi femeile suntem puternice si reusim sa facem fata cu brio acestor provocari. Si eu folosesc Rexona este un deodorant foarte bun!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

