Blogger Official Vegeta!

Am aflat de curand ca in aceasta perioada am posibilitatea sa ma inscriu sa devin Blogger Oficial Vegeta si m-am bucurat enorm ca am aceasta minunata sansa din mai multe motive.

In primul rand mi-ar face o mare onoare sa reprezint un brand asa renumit ca Vegeta.

Nu cred ca exista cineva care sa nu fi auzit sau sa nu fi folosit macar o data in viata VEGETA.

Istoria Vegeta datează din anul 1958. Produsul se numea la început Vegeta 40, iar astăzi poate fi recunoscut prin culoarea sa albastră şi emblema bucătarului care au însotit produsul în toţi aceşti ani. Vegeta este un bun companion al meselor delicioase, dând un plus de savoare momentelor culinare.

logo

De cand ma stiu am folosit Vegeta ca un aliat puternic in bucatarie astfel toate mancarurile pregatite pentru familia mea au fost de fiecare delicioase si aratoase.

O sa fiu in continuare fidela acestei marci de succes deoarece contine numai igrediente naturale de cea mai buna calitate.

De a lungul timpului mi-a demonstrat ca pot avea incredere deplina in aceasta marca ajutandu-ma sa ofer familiei mele o mancare plina de savoare si totodata sanatoasa.

Un alt motiv foarte important pentru care am vrut sa ma implic in aceasta campanie si sa devin blogger oficial Vegeta este ca as avea posibilitatea sa coordonez o campanie de suflet – în care, alături de mine și de alți voluntari  va fi gătită o masă delicioasă pentru copiii unui centru de plasament.

Intotdeauna am iubit copiii si sincer nu am putut niciodata sa inteleg mamele care si abandoneaza copiii in centrele de plasamant, in spitale sau chiar pe strazi.

Nu judec pe nimeni, sunt prea mica ca sa am puterea sa schimb lucrurile, insa nu pot sa raman indiferenta la suferinta acestor copii nevinovati vitregiti de soarta.

fii-blogger-oficial-vegeta

Apreciez aceasta minunata campanie ca si multe alte campanii in care Vegeta a fost implicata de-a lungul anilor si care va face ca pe chipurile nevinovate ale unor copii nevoiasi sa apara zambete si o mare bucurie sa intre in sufletele lor mari de copii!

Multumesc Vegeta ca esti alaturi de acesti copilasi si ca existi!

Lasă un răspuns

